Haagsblauw
Juffrouw Idastraat 18b
2513 BG Den Haag
T 070 360 81 99
post@haagsblauw.nl

Haagsblauw is een handelsnaam van
Jean Cloos Art Direction bv bno
KvK Haaglanden 27116733

bno


Bottle Promotions
Restyling
Bottle Promotions

De kans is groot dat je wel eens een bidon van Bottle Promotions hebt gebruikt. Zij zijn al meer dan 25 jaar dé branchespecialist op het gebied van het produceren en bedrukken van bidons. Een puur Nederlands product.
Haagsblauw heeft eerst een restyling op de huisstijl toegepast. En vervolgens een nieuw ontwerp gemaakt voor de fysieke brochure, de online brochure en prijslijst en voor de beursstand.
Op het moment zijn we bezig met een nieuwe opzet voor de productsheets.


Provincie Utrecht
Routekaart Invoering Omgevingswet 2017 - 2019
DVDW

In 2019 komt er één integrale Omgevingswet met betrekking op de fysieke leefomgeving, zoals bodem, water, geur, natuur en cultureel erfgoed. Haagsblauw ontwikkelde voor de provincie Utrecht een interactieve pdf publicatie voor de routekaart naar deze invoering. Zo kan straks de leefomgeving uiteindelijk nog beter worden benut en beschermd.

Haagsblauw verzorgde concept, ontwerp en opmaak


Zorg voor innoveren OpschalingsGids
DVDW

Online publicatie voor zorgvernieuwers in opdracht van ZonMw.
Kennis, ervaringen, tips en trucs over innovatie in de zorg, verzameld en samengebracht in de OpschalingsGids. De handige toolbox nodigt uit tot uitwisseling met anderen die ook met opschaling van zorginnovaties bezig zijn.

Haagsblauw verzorgde concept, ontwerp en opmaak.


Provincie Zuid-Holland
Wateragenda Zuid-Holland 2012-2015
DVDW

Zuid-Holland is een waterrijke provincie: maar liefst een zesde deel van de provincie bestaat uit oppervlaktewater.
Per 1 januari 2010 hebben rijk, provincie en waterschappen het waterbeleid voor de komende jaren vastgelegd in water(beheer)plannen.
Met groot genoegen presenteren zij deze gezamenlijke Wateragenda Zuid-Holland 2012-2015. De provincie Zuid-Holland en de Zuid-Hollandse waterschappen zetten daarmee een volgende stap op weg naar realistische doelstellingen in de waterhuishouding, in een samenwerkingsrelatie die uitgaat van wederzijds respect en vertrouwen.
[pdf 3,6 mb]

Haagsblauw verzorgde concept, ontwerp en opmaak


Betjeman & Barton Website
DVDW

Op de tiende verjaardag van Betjeman & Barton Theekopers Nederland ging de vernieuwde website de wereldwijde wereld in. De gemoderniseerde, frisse en kleurige uitstraling van dit in Parijs gevestigde theehuis vormde de basis voor het concept van de Nederlandse website.
www.betjemanandbarton.nl

Haagsblauw verzorgde concept, ontwerp en technische realisatie.


Mooi Trouwen Vernieuwde website
Mooi Trouwen

Mooi Trouwen komt ruim voor de trouwdag in beeld. Middels persoonlijk contact ontstaat er een beeld van het bruidspaar en de intieme personen. Wederzijdse klik en oprechte interesse zijn belangrijk. Samen onderweg naar een mooie ceremonie. Mark van Leeuwen verbindt bruidsparen op een stijlvolle en levendige wijze. Veel is mogelijk. Wettelijke regels over de huwelijks- voltrekking gaan prima samen met de wens van een mooie trouwceremonie. 
Twee jaar na het lanceren van de eerste website, ook ontworpen door Haagsblauw, ging begin juni 2011 de vernieuwde website live. www.mooitrouwen.nl
Haagsblauw verzorgde concept en ontwerp, Zicht Online verzorgde de bouw van de website.


ING Investment Management
YouTube achtergrond
ING

ING Investment is de asset manager van de ING Group, actief in 33 landen in Europa, Azië en Noord- en Zuid Amerika. Voor het YouTube-kanaal van ING IM ontwierp Haagsblauw de achtergrond. Dit ontwerp is zo gemaakt zodat het ook toe te passen is voor andere beeldschermapplicaties.
Haagsblauw verzorgde concept en uitvoering.