Haagsblauw
Juffrouw Idastraat 18b
2513 BG Den Haag
T 070 360 81 99
post@haagsblauw.nl

Haagsblauw is een handelsnaam van
Jean Cloos Art Direction bv bno
KvK Haaglanden 27116733

bno


Goed TV Nationaal van start op digitale kabel
Goed TV

GoedTV, de televisiezender voor en over Goede Doelen, startte per september 2007 met landelijke doorgifte via de digitale kabel. De lancering is een initiatief van GoedTV en NLkabel, de vereniging van kabelbedrijven.
GoedTV en NLkabel bieden een brede groep aan charitatieve organisaties, groot en klein, een nationaal platform om doelstellingen, maatschappelijke relevantie en resultaten bij het Nederlandse publiek onder de aandacht te brengen. Op de zender zijn indringende documentaires uit de hele wereld te zien, maar ook programma's van goede initiatieven 'om de hoek', die impact hebben in straat, wijk of dorp.
Haagsblauw verzorgde het logo en huisstijl.


Orthodontistenpraktijk Den Haag Huisstijl
Innovam

Voor de Orthodontistenpraktijk Den Haag ontwierp Haagsblauw een logo waarin het proces van de beugel naar het rechte gebit is verbeeld. Grafisch krachtig en weinig tot de verbeelding overlatend...

Haagsblauw verzorgde het logo, correspondentiereeks en afsprakenkaartjes


Innovam Tweewielercentrum
Innovam

Met een open huis en diverse workshops heeft Innovam het nieuwe Tweewielercentrum in Nieuwegein officieel geopend. Tijdens de opening werd een structurele samenwerking tussen Innovam en het ROC Midden-Nederland officieel bekrachtigd. Het Innovam Tweewielercentrum moet een nieuwe impuls geven aan scholing en training van verkooppersoneel en technici in de totale tweewielerbranche. Dus niet alleen in de fietsenbranche, maar ook in de gemotoriseerde tak van bromfietsen, scooters en motoren.

Haagsblauw verzorgde het logo, posters, brochures en gevelbelettering.


TU Delft Faculteit Bouwkunde start verbouwing
TU Delft

 

Het voormalige gebouw van de faculteit Bouwkunde van TU Delft was voorbestemd een metamorfose te ondergaan. In het nieuwe huisvestingsplan werd het ruimtegebruik beter afgestemd op de wensen van de studenten en medewerkers. Ook de uitstraling van de faculteit stond centraal. Het gebouw ging creativiteit, innovatie, dynamiek en veelzijdigheid uitstralen. Kortom, de opdracht voor een bruisend gebouw! Helaas heeft de brand van 13 mei 2008 het bruisende gebouw in een vlammend gebouw veranderd, en heeft dit project helaas heel anders doen verlopen dan dat de opdrachtgever en Haagsblauw hadden gehoopt. We wensen Bouwkunde een mooi nieuw en net zo bruisend gebouw toe.
Haagsblauw ontwierp een beeldmerk voor dit project.

De brand van 13 mei 2008 heeft dit project helaas heel anders doen verlopen dan dat de opdrachtgever en Haagsblauw hadden gehoopt. We wensen Bouwkunde een mooi nieuw en net zo bruisend gebouw toe.


Bedrijventerrein HarnaschPolder
Nieuwe huisstijl
Harnasch Polder

 

In de gemeente Midden-Delfland, tussen Delft en de A4 ligt een bijzonder gebied dat de HarnaschPolder wordt genoemd. De HarnaschPolder wordt herontwikkeld; waar voorheen enkel glastuinbouw was, verrijzen nu woningen en een hoogwaardig bedrijventerrein van maar liefst 80 hectare. Begin 2005 startte de verkoop van de eerste kavels.
Het beeldimago en de huisstijl door Jean Cloos
Art Direction.